Romer wycofuje fotelik Xtensafix! Dowiedz się, jak go zwrócić.

Wszystkim rodzicom, którzy zakupili fotelik Xtensafix i wychwalali go pod niebiosa musiała nieźle zrzednąć mina, kiedy okazało się, że fotelik marki Romer nie zdał testów ADAC, co więcej zakończył je w dość szokujący sposób, bo z naszych najmłodszych zostało… – cóż, nie warto kończyć tego zdania.

W raz z listopadem pojawiło się oficjalne oświadczenie producenta, który zawiadamia o wycofaniu fotelika z obiegu oraz kaja się przed rodzicami umożliwiając zwrot fotelików dziecięcych na specjalnych warunkach i oddaje pieniądze – bardzo ładny gest.

Rodzice w modelu Xtensafix najbardziej doceniali możliwość przewożenia dziecka o wadze do 25 kg w pięciopunktowych pasach. Tutaj, podczas testów, wszystko sprawdziło się koncertowo, problemy zaczęły się jednak przy testowaniu manekina zapiętego pasami. Jak twierdzi ADAC pas trafia idealnie w szyje dziecka, co wszyscy potrafimy sobie wyobrazić, jak się kończy.

Romer wycofuje fotelik Xtensafix! Dowiedz się, jak go zwrócić. Romer wycofuje fotelik Xtensafix! Dowiedz się, jak go zwrócić.

O powyższych wynikach krążą różne historie, ale przyglądając się samym testom, można mieć pewne obiekcje co do ich rozpoczęcia (pas znajduje się na szyi dziecka od samego początku, jak więc później ma zmienić swoje położenie?). Ilu internautów i rodziców tyle różnych opinii. Fakty są jednak, jakie są: Romer, jak na przodownika w dziedzinie produkcji fotelików dziecięcych przystało ustosunkował się do opinii ADAC, zapewnił o wcześniejszych, bardzo dokładnych zresztą, własnych badaniach, eksperymentach i testach. Jakby tego było mało, zaoferował rodzicom możliwość wymiany sprzętu i zwrot wydanych pieniędzy. 

Pod jakimi warunkami możemy oddać zakupiony fotelik Xtensafix Britax-Romer?

1. Zwrócić można tylko ten konkretny model i to zakupiony wyłącznie w Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz w Izraelu, Rosji, Serbii, Szwajcarii, Turcji, Ukrainie i Stanach Zjednoczonych – oferta ta j.est ważna do odwołania

2. Przysługuje nam zwrot pełnej kwoty ceny zakupu lub bon o tej samej wartości – decyzja należy tylko i wyłącznie do nas.

3. Zwrot dokonany jest w walucie, w której dokonano zakupu oraz sposobami, którymi go dokonano (karta kredytowa/ gotówka itd.)

4. Niezbędny jest dowód zapłaty ceny kupna.

Więcej informacji dostępnych jest na: oświadczenie i warunki zwrotu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)