Znajdujesz się w:

Wsparcie Klienta

W S P A R C I E   K L I E N T A  

W myśl zasady „zadowolony klient przyciąga kolejnych” robimy wszystko, abyś dobrze wybrał sprzęt i cieszył się nim długo po zakupie.

 

 

T R A F N Y   W Y B Ó R


Sprzęt dostępny w naszym sklepie został wcześniej poddany odpowiedniej selekcji. Znajdziesz u nas urządzenia markowe, sprawdzone i gwarantujące długoletnią funkcjonalność.

 

Zapewniamy szczegółowe opisy produktów i zdjęcia, jednak wiemy iż nie zawsze wystarczy to do dokonania wyboru. Dlatego też zachęcamy do bezpośredniego kontaktu i przedyskutowania ewentualnych wątpliwości.

 

 

T W O J E  Z A M Ó W I E N I E  J E S T  O T O C Z O N E  O P I E K Ą

  

Po złożeniu zamówienia jesteś przez nas na bieżąco informowany o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia.

Otrzymasz e-mail z informacją, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji, iż Twoja płatność dotarła na nasze konto, że paczka została wysłana. Nawet w razie opóźnienia będziesz natychmiast o tym poinformowany. 

 

 

N I E  Z O S T A N  I E S Z  S A M  Z  P R O B L E  M E M

  

W przypadku problemów z obsługą sprzętu służymy Państwu pomocą. W przypadku konieczności napraw gwarancyjnych pomożemy w kontakcie z serwisem, bądź też sami dokonamy formalności z tym związanych. Wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie lub emailowo.

 

 

P R Z Y J A Z N A  P O L I T Y K A  Z W R O T Ó W

  

Zapewniamy przyjazną obsługę i minimum formalności w przypadku zwrotu towaru. W terminie 14 dni zwracamy gotówkę bądź wymieniamy sprzęt na inny. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego używania, w oryginalnym opakowaniu.

 

Strona korzysta z plików Cookies

Ta strona korzysta z plików Cookies. Zasady ich wykorzystania są opisane w naszym regulaminie. W każdej chwili możesz wyłączyć Cookies w swojej przeglądarce.

OK, zamknij